Pemilik baharu menangani tugas sukar untuk mengubah hartanah percutian mereka menjadi tempat istirahat yang santai. Dengan sedikit imaginasi dan banyak usaha, mereka akan menjadikan rumah pantai mereka yang berpatutan menjadi oasis percutian.