Guest Suite Update
Persaingan semakin sengit apabila mereka dicabar untuk mengubahsuai bilik tetamu dalam 48 jam! Mereka bergegas mencari masa dan barangan untuk menyiapkannya. Tekanan meningkat ketika mereka berusaha menarik perhatian juri, Jasmine Roth dan Page Turner.