The Icy Depths
Apabila Alfred menyertai Ewan Fripp, "kawan sekolah" dan pencari harta karun terkemuka dalam kembara terkini, mereka berlumba dengan Penguin dan Mr. Freeze demi mencari harta yang lama tersembunyi di Gotham.