Appointment in Crime Alley
Batman terlepas janji temu dengan Dr. Leslie Thompkins, wanita yang menjaganya selepas kematian ibu bapanya. Roland Daggett mengupah penjenayah untuk membakar Park Row untuk membuat ruang bagi kondominiumnya.