Up From Down Under
Seorang ahli alam sekitar Australia mencari rumah di pulau Eleuthera untuk melarikan diri dari pekerjaannya yang bertekanan tinggi. Pulau ini mudah dijual dengan pantainya yang menakjubkan, tetapi mencari rumah idealnya tidaklah semudah itu.