Bye, Alopecia
William kehilangan rambutnya dalam kebakaran, tetapi selepas bertahun-tahun, Dr. Angie ada penyelesaian. Shanae ada masalah botak dan berharap Dr. Meena dapat buat pemindahan. Bekas model Charli ada janggut, dan Dr. Isha membantunya menjaga air mukanya.