One for the Books
Pepatah mengenai Jonathan dan Drew bagaikan jauhari mengenal manikam teruji apabila mereka pertimbangkan pelaburan hartanah di kawasan bersejarah dengan aset dua tingkat yang kosong. Kedua-duanya meyakinkan, tapi tak ada yang memudahkan tugas mereka.