Richard memilih peserta pertama untuk janji temu pertama dałam siri ini. Kemahiran modeling amat diperlukan selepas itu, kerana kesemua 19 wanita perlu mempamerkan gaya terbaik mereka dalam sesi foto bertema dengan si Bachelor.