Memories of the Future
Adik menolak abangnya dan abang enggan meninggalkan adiknya. Apa yang abang mahukan hanyalah menyelamatkan adiknya. Di penghujung jalan mereka, Eren dan Zeke mengikuti memori hari itu dan tahu kebenaran tentang Grisha.