Abduction in the Desert
Seorang pemuzik merakam objek aneh yang terbang di atas lebuh raya di California. Seorang pelancong mengambil gambar UFO paling menarik yang pernah ada, dan dua rakan bimbang mereka diculik dalam perjalanan jalan raya.