Travelling Dodo
Dengan bantuan kunci ajaib, Alice yang berusia 6 tahun mengembara ke Wonderland dan bertemu Lewis si arnab. Mereka menjadi kawan baik. Alice suka pergi ke Wonderland walaupun terpaksa bersaing dengan permaisuri yang pelik dan panas baran.