Gimme a Break-Up
Yohan berpindah keluar. Sarper menyuruh Shekinah menempah penerbangan pulang. Kenny dan Armando mengambil langkah pertama ke arah mendapatkan anak. Holly lari apabila Wayne mengakui dia menyesal. Alam semula jadi mengatasi hari penting Brandan dan Mary.