The Truth Is
Masa untuk tumpaskan Morpho. Shin dan 15 ahli Skuadron Nordlicht dipilih untuk memasuki kawasan Legion. Para 86 yang tiba di Giad ditugaskan misi yang mengancam nyawa lagi. Frederica bengang dengan misi itu, tapi...