Adventures in PR
Selepas keluarga menikmati pesta strawberi tempatan, Elizabeth dan Brice mula memindahkan barang-barangnya ke rumahnya. Emma memulakan latihan dan kekasih Jona, Ashley, melawat, tapi Trent dan Amber ada soalan untuk pasangan itu.