The Arcane Symbol
Melarikan diri ke Madrid, Paco dan Elena berjuang untuk melindungi diri mereka daripada Barbrow. Semasa meneruskan pencarian petunjuk, Laguna menemui sesuatu yang penting dan Haruka bertindak.