Michael Symon dan Esther Choi mengalu-alukan 24 cef elit ke arena tempat mereka akan menghabiskan 24 jam akan datang memasak. Syif tiga jam pertama menguji kelajuan mereka, dan Jet Tila memisahkan pemimpin kumpulan daripada cef di ambang penyingkiran.