The Custard-y Battle
Amy menghadapi Michael di mahkamah pada perbicaraan perceraian mereka. Chris mencari cara luar biasa untuk dapat makanan sihat. Tammy teroka kemungkinan ada anak. Kemudian, Tammy menuju ke pemulihan untuk peninjauan selepas tahu beberapa maklumat Caleb.