Cow Country Cottage
Sebuah keluarga memerlukan bantuan membina kotej desa di lot baharu mereka di tengah kawasan ternakan lembu. Mika dan Brian ingin mengubah sawah lumpur mereka menjadi dataran impian, tetapi satu kejutan boleh menjejaskan tarikh akhir 100 hari rumah ini.