Checking In
Warga Florida seumur hidup membeli sebuah hotel vintaj tepi pantai sebaik sahaja ia disenaraikan, tetapi ia memerlukan pembaharuan besar. Mika dan Brian ingin mengubah struktur berusia 75 tahun menjadi destinasi impian, dan mereka hanya ada 100 hari.