Tom & Jerry: Santa's Little Helpers
Jerry and Tuffy are living the good life in Santa's workshop until the day Tom is rescued by the Claus family, bringing mayhem to the North Pole.
Jerry and Tuffy are living the good life in Santa's workshop until the day Tom is rescued by the Claus family! With Tom in the house, there's nothing but mayhem at the North Pole.