Tom and Jerry: Spy Quest
Tom and Jerry become involved in the world of espionage, when Tom inadvertently gets his paws on a top secret code, which all the spies are after.
Tom and Jerry have a relaxing day at the beach until Jonny Quest, Hadji and Bandit arrive. They have to help stop an evil cat army from stealing Dr. Quest's newest invention.