Smile 2
Skye Riley, bintang mula mengalami kejadian aneh yang menakutkan dan tak dapat dijelaskan.
Skye Riley, bintang pop global, memulakan jelajah dunia, tapi mengalami kejadian aneh yang menakutkan. Apabila sempadan antara realiti dan mimpi jadi kabur, Skye terpaksa menghadapi masa lalunya sebelum hidupnya menjadi tak terkawal.