Vindicta
Apabila sebuah bandar diserang pembunuh bersiri sadis, seorang detektif berpengalaman dan seorang paramedik baru terpaksa terlibat dalam permainan dendam, serta kunci untuk menghentikan pertumpahan darah memerlukan mereka untuk membongkar masa silam.