Paris-Brest: Pastry Wheel
Minnesota summers mean everyone is out riding bikes, which Zoë thinking about one of her favorite desserts -- a Paris-Brest, which is a choux pastry inspired by the annual French bike race, filled with raspberry cream and topped with rose petals.