The Hitman’s Wife
Las Vegas teen Wendy Mazaros survives sex trafficking and marries her older boss, Tom Hanley -- only to discover he is involved with the mob and might be a hitman. Her life is on the line as he becomes the target of a high-profile murder investigation.