After School Special
Rebekah is back with a vengeance. Bonnie is uncomfortable when her father, Rudy Hopkins, accepts the role of Interim Mayor. Caroline does her best to comfort Tyler after a violent confrontation. Professor Shane encourages Bonnie to believe in her powers.