Betty White Tribute
In celebration of a dear friend, Valerie Bertinelli makes a lunch to honor Betty White. She uses the icon's favorite treats to whip up Red Licorice Stuffed Cupcakes and Betty's Lemon Vodka. Then, Valerie fries up some Crispy Salmon Summer Rolls.