Oodles and Stacks and Cups, Oh My!
There's pasta in the parking lot, and the chefs have their noodles ready! After Alex Guarnaschelli sees how their sandwiches stack up, only two will get a chance to fill their cup for the judges, and one competitor leaves with a year's worth of groceries.