Summer Lake Adventure
While fueling up at a lakeside hotel breakfast buffet, Jesse Palmer challenges the bakers to make sweet and savory breakfast treats. Then, Jesse has been picking berries by the lake, and it's the bakers' job to turn them into mile-high summer pies.