Dan whips up one of his favorites, zha jiang mian, a quintessential Northern Chinese dish of fried noodles topped with a rich sauce. Next it's crusty baguettes filled with succulent meats, crunchy salads and sweet pickled vegetables in Dan's Banh Mi.