The Big Fat Foodie Family
Foodie Arjun Kapoor is very close to his family and decides to surprise them with a made-from-scratch meal. With the help of Chef Gulaam Gouse Deewani, he attempts Chapli Kabab and Laal Maas, but finds that cooking for real is different than on-screen.