Pre-Frosh Weekend
For Pre-Frosh Weekend, Bela hosts her nerdy childhood friend Priya, who's had a surprise glow-up. Leighton prepares to come out to her dad. Kimberly seeks commonalities with Jackson, while Whitney finds chemistry with her lab partner.