The Secret of the Ghost Rig
A mysterious ghost trucker is terrorizing Crystal Cove. Plus, all the doorknobs have begun to disappear from around town, someone has hidden a priceless diamond, and Fred's dad is up for reelection. Scooby and the gang have their hands full.