The Miniata
Dan, Shea and Aaron buy a stripped-out Mini, with a goal to completely transform it into a fully fledged spec car in only four days. Because the boys don't like to lose, they scheme to add an illegal nitrous bottle and disguise it as a fire extinguisher.