The Happy Roswaal Mansion Family
Badly wounded by Elsa, Subaru survives and awakes in the mansion of Margrave Mathers in the Kingdom of Lugunica. Subaru now lives and works in Roswaal's mansion, working with Ram and Rem and finally getting Emilia to agree to a date with him.