Nashville: Dosas and Wedding Cakes
The Try Guys get a taste of Nashville, Tennessee, as guest judge Kalen Allen determines whose food hits the high notes. They accidentally redefine dosas at Chaatable and try their best not to spill any "tiers" making wedding cakes at Triple Crown Bakery.