Dallas Cowboys vs. New York Giants
Outside MetLife Stadium, Sunny Anderson and Vince Wilfork invite rival fans to battle in a tailgate takedown! Team Dallas Cowboys wows with Tex-Mex flavors while Team New York Giants serves local flare to win over judges Eddie Jackson and Ian Rapoport.