I'm Italian, I Cook Sauce!
A couple caring for elderly parents couldn't afford a home for themselves until fate stepped in and he won a million dollars on a scratcher. Now, David searches for a well-appointed condo with a huge kitchen so she can cook her famous Italian Bolognese!