Kagome is invited to dinner by an orchestra conductor. Towako thinks he likes her, but Kagome is acting weird. Towako uncovers Kagome's past. Hassaku deals with Sara, Shinshin confronts Tsubasa, and Kataro pretends to be Mirei's boyfriend.