Kind of a Vicious Person
Apache County Sheriff’s Office begins a double homicide investigation after the gruesome discovery of an elderly couple’s remains in Sanders, Arizona. A statewide hunt for the perpetrator challenges veteran investigators resulting in an unusual arrest.