The World is Your Oyster in Huatulco
A couple tired of the rat race in Miami, Florida, is ready for the easy life in Huatulco, Mexico. They're looking for a condo that's centrally located and near restaurants, and she wants an ocean view where need needs outdoor space for his plants.