Making Monkey Friends in Puerto Morelos
A mom of two from Edmonton, Canada, is moving to Puerto Morelos, Mexico. The children want separate bedrooms, bathrooms, a pool and still be close to the beach. However, mom wants to stick to her budget and have outdoor space.