MarkKim + Chef Black
As a nod to Kim's German heritage and Mark's Thai roots, Chef Black creates a fusion recipe of Northern Thai-style chicken schnitzel, Bratwurst with khao soi sauce, and sauerkraut. A marriage made in heaven?