Men vs. Wild with Jake Gyllenhaal
Bear brings along Jake Gyllenhaal to test how the actor measures up to unpredictable and unforgiving Mother Nature. Jake will go where Bear goes and eat whatever Bear eats to cope with some of the worst conditions known to man.