Coimbatore
Luke kicks off with a sizzling mission at Annapoorna, where he takes on their colossal family roast, partners with a mother and son to unravel the secrets of ancient Kongunadu Cuisine, and spices things up by trying his hand at the enigmatic Tandoor!