Kung Food! Hong Kong's Street Food Icons
Discover two of the city's best-loved chefs on their own "So Gai", Chef Vicky Cheng of WING, and Ho Lee Fook's Chef ArChan Chan. Despite their fine-dining day jobs, it is the street food of the city which continues to inspire their passion for cooking.