Rolling the Dice
A West Babylon, NY, neighborhood's Casino Block Party becomes a world-class cooking competition with the arrival of Jeff Mauro and three talented chefs. Chef Justin Sutherland helps Jeff judge as the chefs make a hipster brunch, appetizer and main dish.