Biz Kids: Power Lunch Imposters
Duff Goldman and Valerie Bertinelli know that sometimes you need to sit down over a nice meal to seal a deal. To honor this tradition, the bakers must create power lunch imposter desserts, like crab cakes with wedge salad, steak with fries and escargot!