The police, guided by Makoto, set a trap for Kaiji. Nagamine, despite Wakako’s plea, grabs his gun upon hearing Kaiji is in Shinjuku. He sees Kaiji surrounded by police. Will Nagamine’s actions impact Kaiji and society? A shocking ending awaits.