Family Feasts
Jeremy's road trip takes him to Aberdeenshire where he meets Grace and her herd of Highland Cattle. Firing up the BBQ Jeremy cooks up a feast of Korean BBQ Beef & Banchan. Back in his kitchen he makes his mouth-watering Macha Mille Pancake Stack.